سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های تمیزکردن طلا :

شایسته ترین راه و روش تمیز کردن جواهرات به کارگیری از آب و صابون با یک مسواک نرم میباشد . مقداری مایع ظرفشویی در آب بریزید و روی حرارت قرار دهید و طلاهای خود را داخل آب قرار دهید و با مسواک بکشید و آن گاه با آب داغ بشویید و خشک فرمایید و با پارچه جیر جلا دهید . 

خط مش دیگری می باشد که پودر صابون را در آب داغ بریزید و چندین قطره آمونیاک به آن بیش تر فرمائید و برس قابل انعطاف روی آن بکشید و با آب ولرم بشویید و خشک نمائید و بعد در الکل فرو برید و بشویید که هیچ چرکی باقی نماند . 

منش سورم استفاده از خمیردندان می‌باشد که خمیردندان را با یک مسواک قابل انعطاف روی جواهرات خویش بکشید و سپس آن ها را بشویید و خشک فرمائید . 

خط مش چهارم استعمال از آب لیو و مایع ظرفشویی است . 

ست نقره

 

جواهرات طلا و جواهرات و نقره 

برای 

شستشوی جواهرات می توانید از الکل به کار گیری کنید روش پنجم استعمال از الکل میباشد ، طلا جواهرات را در الکل 90 جایگاه بریزید و 2-3 ساعت بماند سچس با پارچه پشمی کم آب و براق فرمائید . 

خرید دستبند نقره

راه 

های پاک کردن نقره : 

اگر انگشتر نقره شما به هر علتی سیاه گردیده هست آن را درون آب نمک غلیظ بیندازید و چند دقیقه روی فرش پرزدار سفت بکشید ،مانند روز اولیه سپید می شود . 

روش دوم به کارگیری از آب لیمو می‌باشد ،گردنبند یا این که انگشتر نقره خود را در آب لیمو بگذارید و با آب گرم بشویید و بعد با پارچه جیر محکم بکشید و جلا دهید . 

شیوه دیگر این هست که در ظرفی سرکه بریزید و نقره ها را داخل ظرف قرار دهید و روی حرارت بگذارید تا به جوش آید ، سپس آب بکشید و کم آب فرمایید . 

گردنبند نقره شیک

انگشتر 

های خاص با پباده سازی خیره کننده و شگفت انگیز انگشترها و رینگ های ترکیه ای با اصالت و الهام گرفته از معماری عثمانی میباشند . پباده سازی این انگشترها زیاد خیره کننده و شگفت انگیز اند و می توانند برای افراد دقیقی که به تاریخ و سنگ های زیبا عشق و علاقه دارند جالب و گیرا بوده و دقت آنان را به خویش جلب کنند . انگشتر های ترکیه ای حجیم، تعالی و مالامال از جزئیات کوچک می باشند و در طراحی های آن ها از سنگ های قیمتی در صورت و رنگ های گوناگون به کار گیری می گردد . این گزارش شما را به دیدن تصاویری از انگشترهایی با طراحی خیره کننده ترکیه ای دعوت می نماید که بی گمان شما را به خاطره داستان ها و افسانه های کهن خواهند انداخت .انگشتر 

گوشواره نقره شیک