سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ست کردن زیورآلات با لباس

زیورآلات در گروه همین جزئیات به ظواهر ساده قرار می گیرند که می توانند یک ست خرقه زنانه معمولی را به لباسی گوناگون و خاص تبدیل نمایند یا زیباترین لباس را زشت جلوه دهند . 

 

در این نوشته با هم 10 ضابطه برای ست کردن زیورآلات با جامه زنانه را یاد می گیریم . 

فیروزه با جامه های مهمانی در طیف رنگی آبی رنگ روشن تا تیره و طوطیا ای و آبی رنگ نفتی نیز دوچندان جذاب میباشد .در صورتی‌که شما جین پوش می‌باشید می توانید جین های آبی‌رنگ و طوطیا ای تیره را با یک پیراهن آبی رنگ واضح و یک جفت گوشواره فیروزه ست فرمایید . 

1 . 

هنگامی خرقه تان قانونی است گونه های بلوز های بلند زنانه، چه معمولی باشند و چه روی آن ها کارهایی نظیر سوزن دوزی یا این که سنگ دوزی انجام گردیده باشد، جامه رسمی به اکانت می آیند . 

برای گزینش زیورآلات مطلوب لباس قانونی می توانید سراغ مورد های زرق و برق دار نظیر انواع جور دستبند طلا و جواهرات یا مدال هایی با سنگ های قیمتی بروید . در شرای میزان دارایی تان به خرید جور های اصل نمی رسد، زیورآلات بدلی متعددی می‌باشند که صحیح نظیر نوع های دارای اهمیت می درخشند . 

اما در‌صورتی‌که صرفا به دنبال زیورآلات قیمتی می‌باشید حتما طلا بهترین آیتم است اما به طبع در هنگام خرید توجه کنید تا طلای تقلبی به شما نفروشند . 

در اینجا می توانید راه هایی برای تشخیص طلای با اهمیت از بدل را بخوانید تا در دام خرید کلاهبرداران نیفتید . 

2 . 

وقتی لباستان قانونی نیست فرض نمایید قرار می باشد به یک ضیافت به دنیاآمدن صمیمانه بروید و با یک پیراهن زنانه کژوال یا نصفه رسمی در مهمانی کمپانی فرمایید . در چنین قوانینی دست شما برای تعیین زیورآلات به شدت گشوده می‌باشد . تنها می بایست به کار گیری از زیورآلات پر زرق و برق را کنار بگذارید، چون سنخیتی با مهمانی به دنیا آمدن یا لباسی که پوشیده اید، نخواهد داشت .