سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محمد رخشان رئیس بخش تولید کفش دست دوز

محمد رخشان رئیس بخش تولید کفش دست دوز مارک ever life(همیشه زندگی) گفت : حضور ما در نمایشگاه برای معرفی صنعت به شما و هم‎وطنانمان است . توان ما در این هست که خودمان تولیدکننده هستیم و حضور بقیه کشورها در نمایشگاه باعث خوشحالی ما است، چراکه آن ها ماشین‌آلات عالی و به روزی آورده‌اند و کنار نیز بودن و تبادل اطلاعات و دانش حادثه خیر می‌باشد . 

به گزارش خبر نگار اینترنت وب سایت جامعه صنعت کفش کشور ایران رخشان گفت: همین سال چهار‌مین سالی میباشد که در نمایشگاه امپکس شرکت می‎کنم . ما به تیتر کفش الوند استارت به عمل کردیم . ما مجموعه بزرگی هستیم و اینجانب در بخش کفش دست‎دوز فعالیت می‎کنم که به عبارتی الوند و اور لایف است . 

محمد رخشان در ادامه توضیح داد: در صورتی‌که شما به غرفه ما سر بزنید متوجه می‎شوید که حضور ما در نمایشگاه بخش دیگری دارااست و آن رابطه با مردم و مشتریانمان می باشد . ما نیز ژورنالی تنظیم کردیم و نشانی عامل ها فروش برند خود را در آن درج کردیم تا مشتریانمان بتوانند به راحتی به مارک ever life دسترسی داشته باشند . 

وی در ادامه از نارضایتی خویش از جریان ساخت به خبر نگار صنعت کفش گفت: ما از جریان تولید دلمان لبریز است که از ما حمایت نمی نمایند . به عنوان مثال سازمان برق، اداره آب، بیمه و … از ما حمایت نمی‎کنند . فرض کنید کنتور آب را برای تست می‎برند، به عذر و بهانه های متفاوت آنالوگ را دیجیتال می‎کنند، پیک‎های ساعتی برای استفاده از برق برای ما می‎گذارند، یک روز می‎گویند مسکونی می‌باشید و باید تجاری گردید و … بیمه نیز که برای خویش عالمی دارااست و این نبود حمایت‎ها برای تولیدکننده‌ها فراوان منفی می‌باشد و ما درمانده شده‎ایم . 

مدیر اتحادیه کفاشان و سراجان تبریز با اشاره به تفاوت سیستم خرید و فروش جمهوری اسلامی ایران با سایر نقاط عالم گفت: خارجی‌ها خرید تکی ندارند . ما نیز در نمایشگاه فروش نداریم . از مشتریانی که به نمایشگاه می‌آیند، مشخصاتشان را می‌گیریم، رای زنی می‎کنیم، ممکن میباشد با بعضی به چهره کلان قرارداد ببندیم . در نمایشگاه مذاکرات نخستین انجام می‎شود و آن گاه در دفتر کار مذاکرات پایانی صورت می‎گیرد .