سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سید علی اکبر پرویزی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی کمیسیون

سید علی اکبر پرویزی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و آنالیز بر نزاع با قاچاق محصول و ارز استان ، افزود: اتحادیه ها و صنوف درصورتی که چک و همکاری ضروری را با نیز داشته باشند به راحتی می توانند بازار فروش کالاهای قاچاق را در سطح استان از فی مابین موفقیت . 

به گفته او اتحادیه ها و اصناف در قبل به مسئولان معترض بودند که کالای قاچاق وارد بازار می شود و به شدت قیمت ها ذیل می آید به طوری که بازار رها گردیده هست ولی با فرصتی که در این موضوع به صنوف واگذار گردیده می بایست بهترین استفاده شود و خویش شان ناظر بر جلوگیری از عرضه دکالای قاچاق به بازار فروش شوند . 

به گزارش ایرنا، پرویزی، با اشاره به این که سرگردانی کالاهای قاچاق در انبار هم به معضلی تبدیل شده است، عنوان کرد: هرچه سریعتر بایستی با ستاد مکاتبه شود و این حجم از کالاهای قاچاقی که در انبارها وجود دارااست گزینش تکلیف شوند . 

وی اظهار کرد: گنجایش انبارهای جان دار مراقبت کالاهای قاچاق،به اتمام رسیده و در حالتی که قرار باشد به اندیشه گسترش این انبارها باشیم، یک عدد پس از دیگری لبریز خواهد شد در حالی که با حجم زیادی از کالاهای قاچاق روبه رو خوا هیم بود . 


به گفته وی با استعلام از ستاد مرکزی آن نوع از کالاهایی که لازم میباشد معدوم شود و برای قسمت دیگر آن هر چه پر سرعت تر تصمیم گیری شود . 

او بیش تر کرد: تا مشخص و معلوم شدن این موضوع، سالن های رئیس چالش که قابل استعمال میباشد به طور موقت برای حفظ این محصول ها موضوع به کارگیری قرار گیرد . 

او تجهیز گمرک و محل ورود و خروجی مرز به دستگاه ایکس ری را با اهمیت دانست و گفت: با دقت به این‌که لحاظ مدیریت جمهوری هم در این مورد مساعد هست با نصب این دستگاه یاری بزرگی به گمرک و نیروهای نظامی و انتظامی در بازرسی کامیون های حامل کالای قاچاق و مواد مخدر، خواهد شد . 

به گفته وی فروش کالاهای قاچاق در فضای مجازی خوشبختانه در این استان نمود زیادی ندارد البته با توجه به این‌که مردم برای خرید این نوع کالاها از طرز فضای مجازی به برچسب استاندارد توجهی نمی نمایند پیشین از شیوع این دستور بایستی برای پرهیز از خرید این کالاها در جامعه، فرهنگ وتمدن سازی شود .